22 Ocak 2012 Pazar

Senden Korkuyorum ...

Beni tamamen bırakma zamanın çoktan geldi de geçiyor bile ...
Bak gördün mü?
Seninle ne savaşacak ne peşinden gelecek ne de yalvaracak gücüm kalmamış:)
Bana her gelişinde beni incitmeden gitmediğini biliyor muydun?
Eskiden anıları tazelemeye bayılan bendim ..
Ama artık anıları tazelemek hoşuma gitmiyor.
Bazı anılar gündeme gelmeden olduğu yerde sonsuza dek kalmalı ..
Sen anıları eski bir anı olarak hatırlamak yerine her seferinde onlara daha da ihanet ediyorsun ..
Sende artık çıkarma ortalığa , bırak oldukları yerde kalsınlar ..
Herkesin bildiği gibi kalsın , gizli saklı bir hal almasın ..
Geçmişimi,geçmişimizi önüme çıkarma ..
Heleki hayatına yeni insan almışsan bana yaptığını ona yapma..
Onunla yaptıklarını,onunla birlikteliğini gözüme sokarak bana gelme ..
Eskiyi anımsatma bana !..
isteğin zaman eskileri ve kendini hatırlatma lüksün yok..
Ama nelere hakkın var bende onu bilmiyorum ..
Bu yüzden senden korkuyorum ..
Nasıl birisi oldun sen ?
Bak artık sana lanet etmiyorum ..
Bak artık sana kötü bir sözüm yok ..
Ben artık kendimden eminim .. Peki senin emin oldukların ne?
Ya da emin olamadıkların ?
Sana olan zaaflarımı hep kullandın .. 
Ama şimdi ne gerek var ?
Bitmedik mi?Bıkmadık mı? 
Bitmedin mi?Bıkmadın mı?
Bitirmedin mi?
Ne zamandan beri karşındaki insanları düşünmemeye başladın?
Yoksa hep öyleydin de ben geç mi fark ettim ?
Bilirsin seninle ilgili şeyleri geç algılarım!
Unutma!
Hayat herşeyin karşılığını verir,adaletle ve hiçbirşeyi ziyan etmeden ..
Özleyeceksin biliyorum ..
Sesimi,yazdıklarımı,kırgınlıklarımı bie özleyeceksin biliyorum ..
Ne diye bilirsin ki?
Söyledikleriniyaptıkların affettirir mi seni?
Yoksa "duymak istediğim buydu" demenin zafer olduğunu mu sanıyorsun?
Hayır,ben öyle bir zaferi hiç yaşamadım.
Gidenler kazananlar değildir unutma..
Suçluyu arama boşuna,ne sen, ne de ben.
Bu kez suçlu yok,sadece koca bir 'SON' var.
Ben kendimle barışmayı öğrendim..
Sıra sende !

ASLI GÜNAY - 14.10.2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder