16 Haziran 2012 Cumartesi

İNSANLAR ALEMİ

Kaç çeşit insan var yetişemiyorum ..
Her çeşidini tanıdım diyebilirim 
İyi ki de tanımışım ..
O kadar yer ettiler ki beynimde,kalbimde ve hayatımda 
Aslında ilk olarak teşekkür etmek istİyorum onlara…
İnsanlar aleminden öğrendiklerimi sıralamaya koysam dedim bugün şöyle :

ARKADAŞLIK
DOSTLUK
SEVGİLİ
BENCİLLİK
AŞK
KARDEŞLİK
KORKU
İHANET
KIRGINLIK
KIZGINLIK
KÖTÜLÜK
AĞLAMAK
ÖZLEM
HASRET
KAÇMAK
DİRENMEK
ÖLÜM
MÜCADELE ETMEK
KABUĞUNA ÇEKİLMEK
SABIR
ÇALIŞMAK
KİTAP OKUMAK
GEZMEK
BEN DEMEK
KENDİNE GÜVENMEK
KENDİNE SAYGI DUYMA
İNSAN OLMAK
AMA EN ÖNEMLİSİ SUSMAK!!!…

Benden götürdükleri kadar kazandırdıkları da çokmuş bu insanlar aleminin ..
İyi-kötü,güzel-çirkin,acı-tatlı,ölü-diri ..
Hiçbir zaman kötü bir insan olmamaya çalıştım ve elimden geldiğincede olmayacağım ..
Ama kötülük nedir ? Biliyorum ..
Bütün bana yapılan kötülüklerden arındım ..
Öfkemi kontrol ettim ..
Ben,ben oldum .. Tabi insanlar sayesinde ...
Herşeyi olduğu gibi kabullenip , çocuksu hırslarımı yok ettim ..
Hayatta başaramayacağımız hiçbir şey yok .. Tabi biz istedikten sonra ..
Tüm engellere rağmen tökezlesekte büyüyoruz ..
Zaman akıp gidiyor ..
Tüm insanlar alemine inat hayatı yaşayın ..
Kendiniz olun ..
Bu dünyada kaybedeceğiniz hiçbir şey yok ..
Onların söylediklerine aldırmayın ..
KİMSEYE BEYNİNİZDE KİRLİ AYAKLARIYLA GEZİNMESİNE İZİN VERMEYİN ..
Ölümden başka herşeye çare var ..
Unutmayın !

Sev,gül ve yaşa :)
Bazen bir gülüş herşeye değer ve işte en gerçek mutluluk o andır ..
Ben artık hep gülümsüyorum herşeye inat ..
Mutlu bir insan olmayı öğrendim ve hayattan daha çok zevk almaya başladım ..
İyi niyetli olmak var yaaaaaaaa:)) Bİr ömre bedellllllllll :)
Tüm öğrendiklerim için mutluyum !
Nefes alabildiğim için mutluyum!
Çalışabildiğim için mutluyum!
Kendim için birşeyler yapabildiğim için mutluyum!
Sağlıklı olduğum için mutluyum!
Hala öğrenebileceğim çok şey var .. mutluyum!
İnsanları ağlatmak !!
Geçiyor ve gidiyor ..
Ama gülmek kalıcı ..
Herşeye rağmen herkese gülümsüyorum artık :)
Kendimi ben yarattım , beni ben yaptım ..
MUTLUYUM ! :)
Siz siz olun , önce İNSAN olun !




aslgny / 16.06.2012 / 04:25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder