19 Şubat 2013 Salı

İçimdeki Düş

Kendimi ihanetlerin tesellisiz hüznü içinde öyle ikiye bölmüşüm ki....
Hiç umut yok 
Hayatı böyle çırılçıplak görmek ve görüpte yıllara maruz kalmak ve hiç bir şey yapamamak beni yaralıyor. 
Dayanamıyorum artık sessiz sensiz bitimsiz gecelerin sanrılarına
Biliyorum yıllar sonra bile...
Bu duygularım inan bana hiç değişmeyecek aynı ağrının sancıları olacak hep yüreğimde 
Yaşamda hep bir parçam ve hep isimsiz gerçeğim olarak kalacaksın
Oysa ki o bakışlarında saklı olan bütün hayatını okuya bilmek isterdim 
Yine o bakışlarında yıllar sonra kendimi görebilmek....
Ama hep bir engel vardı sana ulaşamaman için 
Yollar tutulmuş barikatlar kurulmuş sana varamamam için ....
Hep sana geç kalmışlığımı yüzüme vuran aynalar oldu biliyormusun
Ne zaman aşkın adı geçse orda sen varsın ve hep aklımdasın
Acılar çırpınır durur ruhumda
Oysa uzağında kalmadan seni hayatının içinde senle yaşamak isterdim
O başıboş sokaklarda adını haykırmak yerine beline dolanarak gezmek isterdim
Ucu bucağı olmayan kumsallarda çocuklar gibi koşmak koşup sana sarılmak İsterdim
Ben her anımı seninle yaşıyorum ama sensiz
Bir gün mutlaka geleceğim 
Seni senin hayatının içinde seninle beraber yaşayabilmek için 
Senin için benim için bizim için 

Lale Orit Özata

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder