18 Temmuz 2012 Çarşamba

Çocukluk ...

Tek çare hepinizi affetmek galiba 
Affettikçe büyürsün,affettikçe büyürsün 
Evet seni küçültenlerin bile ulaşamayacağı kadar büyürsün aslında 
Küçük kalmaktı niyetim  
Çocukluk  oyuncağımı aldılar diye ağlamak,hatta abartıp istediğime ulaşıncaya kadar aglamak,hemde hıçkırarak 
Biliyorum o kadar ağlasaydım annem hepsine ulaştırırdı beni 
Şunu bilemedim 
Hiç annem değildiniz
Hiçbiriniz,ne kadar ağlasamda gelmezdiniz 
Ne kadar ağlasamda üzerdiniz 
Ne kadar ağlasamda o kadar acıtırdınız işte 
O kadar acıtmayın diye ben şimdi küçük bir çocuk,annemin dizinin dibinde 
Ben böyle mutlu,istediğine ulaşabilen bir çocuk
Affettikçe büyürüm 
Evet .. 
Ben büyümek istemiyorum ki 
Affetmiyorum sizi 
Çok ağlarım,çok bağırırım 
Annem getirir bana 
Annem sorar hesabını 
Belkide öyle olmaz 
Hepimizin özenle yaratan tek bir gözyaşımıza üzülen Allahımız yok mu?
Tamam en güzel yoldan allaha havalesiniz siz:) 



Ceylan Bek / Aslı Günay  -  17.07.2012/05.30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder