7 Temmuz 2012 Cumartesi

Karmaşık Özlem Duygusu


Herşey gelir geçer ama 
Bu özlemek duygusu geçer mi??
İçim buruk , kafam karışık …
Uzun zamandır bu duyguları yok etmiştim 
Ve öyle yaşıyordum ..
Peki bu ara bu içimdeki yok ettiğim şeyler neden kendini dışa vurmak için çabalıyor?
Neyin savaşı bu?
Ben birşeyin savaşını vermek zorunda değilim ki ..
Artık zorundalıklarım farklı benim ..
Herşey gelip geçiyorsa 
Hadi buda geçsin şimdi …
Ben birilerini özlemeyi sevmem ki ..
Ben artık eski ben değilim ki ..
Ben artık benim …
Aslımı bulmuşken bu duygu karmaşam niye?
Ben kendimle çelişmeyide bırakmıştım ..
Hayır hayır eskisi gibi olmam mümkün değil ..
İki dünya bir araya gelse olamam,olmam! …
Buna zaten izinde vermem …
Yalan da söylemem ..
İnkarda edemem ..
Sadece bazı anlar vardır ..
Ve ben o bazı anları yaşamaya çalıştığım zaman özlemek duygusunu hissediyorum ..
O kadar ..
Çalışmakla kalmayıp yaşadığım zaman tamamen özlemenin ne demek olduğunu unutucam …
Evet ..
Özlem duygumuda çözdüm …
Hadi bakalım ...



aslgny/07.07.2012 04:00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder