21 Temmuz 2012 Cumartesi

Hey Joe !


“Çık saklandığın yerden Joe,
Neredeysen çık, ölmek değilse bu, bak kayboluyorum!
Yoruldum seni beklerken vakit geçirdiğim dublörlerinden.
Sana yazdığım hikayeyi yanlış okuyorlar her seferinde.
Ah şimdi Joe burada olsaydı, diyorum. Joe şimdi burada olacaktı ki diyorum.
Bazen sarhoşken, kalabalığın içinde yüksek sesle söylüyorum adını, ya da birinin kollarındayken… Bazen pencereyi açıp, sokaktan geçiyormuşsun gibi ardından sesleniyorum, hep başkaları bakıyor yukarıya.Ben gülümseyerek, gitti, diyorum, yakalayamadım gitti. Sahi gittin mi Joe? Yoksa hiç mi olmadın?
Çık ortaya saklandığın yerden!
Yoruldum, azaldım beklemekten.
Bazen düşünüyorum da var mıydın sahiden, yoksa bir şarkının anısı mı uydurdu seni?
Hiçbir şey benzemiyor değil mi, şimdi geçmişten daha çok bizim 
olan gençliğimize?
Bilmem ki, karşılaşsak bile birbirimizi hatırlayabilir miyiz yeniden?
İkimiz de artık bir başkasıyken…
Gene de sen bilirsin Joe, sen bilirsin,
Öyle iyiydi, bir düşün istersen.”


Murathan Mungan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder