9 Temmuz 2012 Pazartesi

Haddini Bilmeyen İnsanlar

Herkesin  her zaman herşeye lüksü var , benim yok ..
Vay be ! Hayat size güzel a.q ...
Hayat gerçeklerden ibaret ..
Yeri gelir kapana sıkışır ve ordan çıkamazsınız ..
Siz haddini bilmeyen insanlar …
Size sesleniyorum ..
Kimsiniz?Nesiniz?
Herkesin işi gücü var …
Sizlemi uğraşacak ...
Hayat sizin etrafınızda dönmüyor ..
Sizin peşinizde değil kimse ..
Kendinizi bir bok sanmaktan başka ne yaparsınız?…
Hep bana hep bana …
Bencillik …
Şunu öğrenin artık ..
Bir yere varamazsınız , varamayacaksınız ..
Sizin oyuncağınız değil hiçkimse ..
Yapamazsınız , yapamayacaksınız ..
Dönün bir kendinize bakın ve ondan sonra karşınızdakilere bakın …
Beş para edermisiniz acaba ???
Eskilerle yaşayan , hep onlar olacakmış gibi hayatlarını devam ettiren budalalarsınız siz …
Sizin sandığınız gibi ilerlemiyor hayat ve zaman …
Sakın benim derin ama kapanmış yaralarıma basmayın ..
Basarsanız hayatınızdaki en büyük hatayı yapmış olursunuz …
Basmayın ki bende sizi ayaklarımla basıp yok etmeyeyim…
Suskunluğumu fırsat biilip beni çileden çıkarmayın …
Suskunluğum sizi yanıltmasın,konuşursam altından kalkamazsınız …
Beni rahat bırakın … 
Hadi herkes yoluna ….

aslgny / 09.07.2012 / 02.00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder